Andas...på riktigt!

Ytterligare en dag med regn och 17 grader. Ja dagen började sådär, men när jag kollade upp datumet såg jag att det var den 20:e december och kom på att jag ska ha fått mina resultat på tentan idag.
Med hög nervositet öppnade jag upp datorn för att logga in på universitetets hemsida, och det första jag såg var: First Certificate in English, PASS!!
Utav min stora förvåning så hade jag faktiskt lyckats trots det stora fiaskot under tentan med crashade datorer, störande ljud i skrivningssalen m.m.
Man fick se hur det hade gått på samtliga delar, och utan att gå in på för mycket detaljer så hade jag halvdant på Reading delen, men exceptionell på Speaking!
Nöjd med resultatet, ja och nej. Det var några delar jag vet att jag kunde ha gjort mycket bättre ifrån mig, men jag är sjukt nöjd över att jag faktiskt klarade det, och det är väl ändå huvudsaken!! :D
Dagen blev också bättre rent vädermässigt. Efter att inte ha sett solen ordentligt här nere på över 16 dagar, så fick jag iaf en eftermiddag med klarblå himmel och ca 25 grader. Jag själv firade med att sätta mig i solstolen vid poolen för att slappa och därefter svalka av mig med ett härligt dopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0